Cennik
| Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej (4 spotkania) | 625 zł |
| Integracja sensoryczna 45 minut/30 minut | 135 zł /94,50 zł * (150 zł/105 zł) |
| Konsultacje z terapeutą SI | 225 zł |
*przy płatności za miesiąc z góry – 10% rabatu
| Diagnoza zaburzeń integracji sensorycznej | 625 zł |
| Diagnoza logopedyczna (2 spotkania) | 270 zł |
| Diagnoza problemów grafomotorycznych (pod kątem terapii ręki, 2 spotkania) | 300 zł |
| Diagnoza ADOS-2 (2 spotkania) | 999 zł |
| Zaświadczenie (inne niż opinia po diagnozie) | 100 zł |
| Diagnoza odruchów | 410 zł |
| Terapia integracji odruchów 45 minut | 144 zł * (160 zł) |
| Terapia odruchów + integracja sensoryczna | 153 zł * (170 zł) |
| Diagnoza odruchów + diagnoza integracji sensorycznej | 835 zł |
| Konsultacja z terapeutą odruchów | 200 zł |
*przy płatności za miesiąc z góry – 10% rabatu
| Zajęcia ogólnorozwojowe 45 min | 108 zł * (120 zł) |
| Zajęcia rozwijające koncentrację, wspierające umiejętności uczenia się 45 minut | 108 zł * (120 zł) |
| Terapia ręki 45 minut | 108 zł * (120 zł) |
| Zajęcia grupowe z sensoplastyki | 80 zł/dziecko |
*przy płatności za miesiąc z góry – 10% rabatu
| Konsultacja logopedyczna (1 spotkanie) | 170 zł |
| Diagnoza logopedyczna (2 spotkania) | 270 zł |
| Terapia logopedyczna 30minut/ 45minut | 90 zł / 117 zł * (100 zł/130 zł) |
| Terapia karmienia | 135 zł * (150zł) |
*przy płatności za miesiąc z góry – 10% rabatu
| Konsultacja psychologiczna | 210 zł |
| Diagnoza psychologiczna (2 spotkania) | 250 zł |
| Terapia psychologiczna | 171 zł * (190zł) |
*przy płatności za miesiąc z góry – 10% rabatu
Możliwe godziny przyjęć po uprzednim umówieniu:
Poniedziałek–piątek
od 11:00 do 21:00
Na miejscu możliwe są płatności kartą, gotówką lub przelewem.
Dane do przelewu:
Zmysłek Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz
Nr rachunku bankowego: 29 1020 5242 0000 2602 0708 9669
O gabinecie
Gabinet integracji sensorycznej świadczący usługi w Koninie z przyjemnością oferuje terapeutyczne sesje dla dzieci, koncentrując się na rehabilitacji i wsparciu prawidłowego rozwoju funkcji manualnych. Nasze terapie rąk są dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego dziecka, co pozwala na efektywne poprawienie zdolności motorycznych oraz ogólnej koordynacji. W trakcie sesji dzieci mają możliwość zaangażowania się w różnorodne aktywności, które rozwijają siłę, precyzję i zręczność ich rąk. Wykorzystujemy różne techniki i materiały, aby uczynić proces terapeutyczny bardziej atrakcyjnym i angażującym. Dzieci będą miały okazję do pracy z elementami sensorycznymi, co wspiera ich rozwój poprzez zabawę i eksplorację.
Nasi doświadczeni terapeuci współpracują ściśle z rodzicami, aby wspierać ich w monitorowaniu postępów oraz dostarczać cennych wskazówek dotyczących ćwiczeń do wykonywania w domu. Wierzymy, że wspólna praca zespołu terapeutycznego oraz rodziców jest kluczowa dla uzyskania najlepszych rezultatów.
Diagnoza i terapia SI – Konin
Diagnostyka i terapia u dzieci z wykorzystaniem integracji sensorycznej to proces, który ma na celu poprawę zdolności motorycznych, sensorycznych oraz koordynacyjnych. Terapia oparta na integracji sensorycznej polega na stworzeniu odpowiednich warunków, w których dzieci mogą eksplorować różne faktury, kształty oraz stworzyć korzystne doświadczenia dotykowe. Takie aktywności mają na celu nie tylko poprawę sprawności manualnej, ale także zwiększenie świadomości ciała w przestrzeni. Sensoplastyka to rodzaj zajęć, które angażują dzieci w różnorodne formy aktywności sensorycznej. W trakcie tych spotkań uczestnicy mają szansę eksperymentować z różnymi materiałami i teksturami, co pozwala im rozwijać zmysły, koordynację oraz wyobraźnię. Sensoplastyka często odbywa się poprzez zabawę z masami plastycznymi, wodą, piaskiem czy innymi naturalnymi substancjami, co tworzy nie tylko przyjemne, ale i edukacyjne doświadczenie.
Zajęcia ogólnorozwojowe natomiast koncentrują się na wszechstronnym rozwoju dzieci. W ramach tych spotkań podejmowane są różnorodne aktywności fizyczne, artystyczne i intelektualne, które mają na celu rozwijanie sprawności motorycznej, kreatywności oraz umiejętności społecznych. Zajęcia wspierające umiejętności uczenia się są skierowane na rozwijanie metod i strategii, które ułatwiają przyswajanie wiedzy. Uczestnicy uczą się, jak organizować swoją naukę, korzystać z różnych technik pamięciowych oraz jak skutecznie podejść do rozwiązywania problemów. Wsparcie w tej dziedzinie pozwala dzieciom zbudować solidne podstawy do samodzielnego uczenia się, zwiększając ich pewność siebie oraz motywację do zdobywania nowych umiejętności. Te różnorodne formy zajęć tworzą zintegrowany program, który wspiera rozwój dzieci na wielu płaszczyznach, angażując ich w sposób kreatywny i aktywny.
Integracja sensoryczna w Koninie
Centrum Rozwoju i Wsparcia Dziecka to miejsce, które oferuje kompleksową pomoc dzieciom z problemami związanymi z integracją sensoryczną oraz zrozumieniem i wykorzystaniem zdolności manualnych. Specjaliści pracujący w centrum kładą duży nacisk na indywidualne podejście do każdego dziecka, dostosowując metody terapeutyczne do jego potrzeb i możliwości. Zapraszamy do umówienia się na konsultację w Koninie, podczas której opowiemy o dostępnych programach terapeutycznych oraz pomożemy w doborze odpowiedniej ścieżki dla Twojego dziecka. W naszym gabinecie stawiamy na ciepłą atmosferę, empatię i zrozumienie, tak aby każde dziecko czuło się bezpiecznie i komfortowo podczas terapii.
Terapeuci

Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz
Z zawodu nauczyciel i pedagog, z zamiłowania i powołania terapeuta. Ukończyłam studia z zakresu terapii pedagogicznej i terapii integracji sensorycznej oraz liczne szkolenia, m.in. terapię ręki, wprowadzenie do pracy z odruchami, terapię neurotaktylną. Uwielbiam pracę z dziećmi i rodzicami. W wolnym czasie bardzo lubię czytać. Kocham też podróżować, zwłaszcza na Wschód.

Beata Ciszak
Jestem absolwentką pedagogiki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, jestem oligofrenopedagogiem, terapeutą integracji sensorycznej. Od 2016 roku pracuje jako nauczyciel wychowania przedszkolnego i nauczyciel języka angielskiego. Dzięki pracy z najmłodszymi odnalazłam się jako terapeuta integracji sensorycznej.
Paulina Spławska
Jestem absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Z wykształcenia jestem pedagogiem, a także nauczycielem wczesnoszkolnym i przedszkolnym. Praca w przedszkolu zainspirowała mnie do pogłębienia wiedzy z zakresu integracji sensorycznej. Ukończyłam studia podyplomowe z tego zakresu. Jestem także terapeutą ręki. Staram się cały czas poszerzać swoją wiedzę, aby móc jak najlepiej rozumieć potrzeby dzieci. Dodatkowo pracuję w świetlicy szkolnej. Lubię, gdy dzieci mogą kreatywnie spędzać czas.

Aleksandra Urbaniak
Jestem pasjonatką pracy z dziećmi oraz ich rozwoju! Od zawsze fascynowały mnie różnorodne metody wspierania dzieci młodszych w odkrywaniu świata. Z wykształcenia jestem pedagogiem przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a także oligofrenopedagogiem, co pozwala mi na indywidualne podejście do każdego dziecka.

Małgorzata Glapa
Nazywam się Małgorzata Glapa i od 13 lat pracuję jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Od roku jestem również logopedą. Ukończyłam studia magisterskie z pedagogiki oraz podyplomowe kwalifikacyjne studia z logopedii. Stale poszerzam swoją wiedzę, biorąc udział w licznych kursach i szkoleniach, m.in. z zakresu afazji, odruchów ustno-twarzowych oraz terapii ręki. Na co dzień pracuję z dziećmi, wspierając ich rozwój komunikacyjny oraz sensoryczny. Z pasją łączę wiedzę pedagogiczną z logopedyczną, dostosowując terapię do indywidualnych potrzeb każdego dziecka.

Katarzyna Kolska
Jestem doświadczonym nauczycielem wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej oraz absolwentką studiów podyplomowych z zakresu Integracji sensorycznej i terapii ręki. Zawód nauczyciela to dla mnie nie tylko praca, ale także misja. W pracy z dziećmi łączę wiedzę pedagogiczną z praktycznym podejściem terapeutycznym, wspierając rozwój motoryki, koncentracji i umiejętności poznawczych. Wierzę, iż każde dziecko ma w sobie ogromny potencjał, który rozkwita w atmosferze zaufania, ruchu i zabawy. Czerpię ogromną satysfakcję z obserwowania postępów dzieci i radości, jaką przynosi im odkrywanie świata. Stale podnoszę swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i warsztatach, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby moich podopiecznych.

Anna Kubacka
“Nie takie ważne, żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział, nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło, a żeby go coś naprawdę zajmowało.”
To właśnie dzieci zajmują moje życie i mają w nim miejsce szczególne. Od 20 lat pracuje z dziećmi tymi najmłodszymi od 3 roku życia, jako wychowawca grup przedszkolnych i szkolnych. Ukończyłam pedagogikę wczesnoszkolną z muzyką oraz pedagogikę przedszkolną. Obecnie kończę integrację sensoryczną z diagnozą i terapią. W swojej pracy kieruje się potrzebami dzieci i rodziców. To właśnie oni są inspiracją do zdobywania kolejnych kwalifikacji w postaci kursów: ,,Terapia ręki i jej wykorzystanie w codziennej pracy dydaktycznej”, ,,Integracja sensoryczna w codziennej pracy nauczyciela”, ,,Trener umiejętności społecznych I,II i III stopnia w ujęciu całościowym”.
W życiu prywatnym jestem mamą trójki dzieci, która miała okazję zobaczyć, że mimo tego samego domu i wychowania, każde dziecko jest indywidualnością i w każdym wieku należy stosować różne metody i sposoby pracy by odniosły efekt. To właśnie sposób myślenia i działania dzieci skłania nas – jako pedagogów do poszukiwania nowych skutecznych rozwiązań terapeutycznych.





















































































